Sunday, June 30, 2024

 

ДЕН 6
Почнах 1-2 чата с някакви хора, които ми отговарят на генералните изисквания и за които грам понятие нямам, дали и с какво са ме привлекли. Установявам, че в сравнение с преди 2-3 години, когато за последно оглеждах дейтинг света, сега ни е станало изключително досадно да ровя за мъже. Като в магазин втора употреба. Понякога влизаш с ентусиазъм, че ей сега ще намериш униката; понякога просто си знаеш, че само прехвърляш парцалки от дясно вляво.
Също така, реших да се изруся. Никога не съм експериментирала с други цветове на косата, сегашната произлезе от момент на висша спонтанност и съм сигурна, че ако бях размислила разумно още 3 секунди, нямаше да го направя. Но, 3 секунди са една цяла вечност и в тях мозъкът решава, дали харесва отсрещния човек или не, дали да се изруси или не, и други важни неща. Маловажните изискват по-дълго мислене, например какво-ще-ядем може да ми отнеме и часове.
Сега съм русо-оранжева и си патят с двама мъже, които може и да са уникати, но не съм в настроение да купувам каквото и да е. Въпреки това ги гледам и оглеждам, дали ще ми станат, и се опитвам да се ентусиазирам.
Ist möglicherweise ein Bild von 1 Person und blondes Haar

No comments:

Post a Comment