Sunday, June 30, 2024

 

ДЕН 2 (днес). Още мъже.
Крис е мил, не ме оставя да го забравя, но и покана за среща не се задава, тъй че още от сутринта прелиствам още няколко мъжа. Пращам три Гутен моргени като първа реплика, защото в Бъмбъл само жените могат да заговарят; преди жената да пусне реплика, мъжът е блокиран и не може да я заговори. От трите Гутен моргени един Улрих така и не отговори, по снимките си е с обръсната коса (плешив, вероятно) и дълга брада, симпатична усмивчица, стара тениска на Харли Дейвидсън, подпира кулата в Пиза да не падне, и бива изтрит в този момент.
 
Един Михаел на 50 ми отговаря Добър вечер на Добро утрото, нормално, хората работят. Обича да прави йога сутрин, спиритуалност, планина и море, секс, танци, катерене... По снимките излъчва спокойно, уравновесено, направо спиритуално присъствие, няма брада и татуси, мисля си - Хмхм, тоз човек дали пък не е някак приятно скучен. Обаче като не е отговарял цял ден, вече имам три срещи и две половини и ще му обърна утре внимание.
 
Както почвате да усещате от ПЪРВА ръка, дейтването не е шега работа, ами си е баш работа. Цял ден тайно си мисля за Марио, после се сещам, че не ме обича, и се залавям пак с моя поход за семейството 🤣.
Есвет, на 48, изглежда приятно ироничен и леко смахнат, мъжкарски тип от тези с квадратната челюст. Харесва йога, градинарство, каране на колело и ахтзамкайт, което ще го преведем тук като "съзнателност". Нежна и чувствителна душа в стегнато тяло? Дайте го насам. На моето добро утро отговаря с доста директен подход, предпочита да се видим отколкото да чатим безкрайно и аз напълно съм съгласна (сори, Крис!). С Есвет обаче нещо не можем да нацелим уговорката, тъй че нещата може и да се разсъхнат, още преди да са се овлажнили.
 
На този етап и аз бъркам вече кой кой беше и с кого какво сме си казали, ама карай да върви нататък. Михаел е сладък тип с леко смотан вид, но с чувство за хумор и след няколко приятни реплики подава лафа " надявам се утре или вдругиден да се видим на второ или трето кафе". Става ми смешно и се навивам утре, следователно, да е първото.
 
Дотук бяха само единият Бъмбъл. С ОкКюпид нещо не се оправям много и там имам само един матч. Човекът ме е харесал, заговорил, и ми е предложил спонтанно виждане в парка да играем тенис на маса, докато съм била на танго. Казвам - "ех, готинко, ама нямаше как". Той - "Значи да не губят надежда." Боже боже, мисля си колко мъка има по тоя свят Боже, и колко лесно губят надежда някои хора. Окуражавам го да пробваме пак с нещо подобно.
 
ОБОБЩАВАМ ден 2 🥱, утре среща с Михаел (Мил тип с чувство за хумор и малко коремче); в петък може би с Есвет (с как не ми се излиза вечер... Искам да си вечерям с децата. А пък той работи до след 17 часа... Ще видим, може би събота). Милият и нерешителен Крис загатва опция за среща на живо "може би дори утре". Крис е чиста душа и не си е напълнил програмата с дейтки. А аз, в непоколебим и систематичен немски дух, търся подходящия мъж.
 
Ден 2: Емоционално и терапевтично отклонение.
Днес говорих с Елена и Елиас, поотделно. Марио е край нас вече 2 години, последните 6 месеца относително редовно. Не исках просто да премълча, че изчезва и всичко приключва тийомълком. Казах, че много харесвам Марио, но той идва и си тръгва и не мога да разчитам на него и затова се разделям, с тъга, от него. Елиас се натъжи. Марио играеше с него на Brawl Stars, на баскетбол, говореха си. Елена каза, че не я интересува. Марио я харесваше много, утешаваше, и стабилизираше в нейните настроения, а тя го харесваше и вече ревнуваше от Елиас. Матео така или иначе не искаше вече и да види Марио, след толкова много събирания и раздели. А Мила разбра първа, защото с нея си говорихме в колата, на отиване към концерта в Амстердам. А на връщане си пускахме музика и беше страхотно преживяване с нея.
С Елиас се прегърнахме, и си казахме, че е тъжно. Но ако Марио пак се върне, ще се радваме, но и ще питаме какъв е планът, тъй че да не се махне пак внезапно. Елиас искаше да се омъжа за Марио.
Тези неща ужасно ме жегват отвътре. И искам мъж,който няма да се окаже само обещание и надежда. Искам мъж като Марио... да разбира от деца, дом, коли, ремонти, и секс. И да остава.
   
 
 

No comments:

Post a Comment