Sunday, June 30, 2024

 

ДЕН 4
Добър ден. Обадиха ми се току-що от болницата и даже не знам на кой близък човек да кажа първо, и затова тук.
Изглежда (с голяма сигурност), че ще трябва да ми оперират гърдата поради папиломи, т.е. гадости в млечния канал. Искам да деинсталирам всички дейтинги, да отрежа всички мили мъже, с които чатим и които потенциално даже може и да биха били способни на подкрепа, но изобщо не им е работа и не ги искам в това, да отблокирам и да се обадя на Марио и да се отдам на секс и донякъде любов.
Единственият човек, на когото мога реално да разчитам за всички следващи дни, съм аз (дотук добре) и Микеле, който самият ще вкарва паника и ще има нужда от емоционална подкрепа. Бахти шита.
Откъм светлата страна на нещата, Кърт Ръсел ми предлага приятелство във фейсбук.
 
(Да уточня, че разбира се няма да въвличам никакви мимолетни мъже, нито ще отблокирам Марио. Не ми се казва и на Микеле, защото ще ме натовари, но не е редно да му го премълчавам.)

No comments:

Post a Comment